keskiviikko 28. helmikuuta 2018

Hyvää Kalevalanpäivää!


Kalevala Korun Espan myymälässä oli kiva happening, Ken kantaa Kalevalaa?. Naisia kuvattiin Naisten päivän kuvakollaasia varten. Ensin kevyt meikkaus, korupöydältä sai valita haluamiaan  koruja kuvaan, tai sitten sai pitää omat korunsa kuten minä ja ainakin yksi toinenkin teki näin. Eiku, kyllähän mä kaulaan otin linturiipuksen. Sitä ei näissä blogikuvissa näy kun nämä otettiin omaan kameraan.
Oli tosi hauska viettää tässä niin tutuksi käyneessä myymälässä.

Tänään 28.2.myös tällainen FB-lähetys tulossa:
Klassikot-mallistomme kasvot, toimittajat Susani Mahadura & Yagmur Özberkan, ovat paikalla myymälässä klo 17-18 vetämässä Facebook Live -lähetystä.
Öh tuota, pari sormustakin ostin kun oli niin hyvä alennus, oikeesti;) Ehkä joku tunnistaa uutukaiseni.


Pakkaspäivän lämmikkeenä mulla oli ihana Tukuwoolista neulottu Chrysaetos-Maakotka huivi.

Mulla oli mun ikivanha mutta edelleen hyvä ja tosi lämmin kotimainen villakangastakki. Se on mahdollisesti jo 1970 luvun lopulta tai ihan 1980 alusta. Se on pitkä ja tummanruskea ja kun vielä päässä oli ruskea huovutettu hattu ja aurinkolasit niin Usko pelästyi kotiintulijaa!



Kalevalan kauppaan menin suoraan lounaalta. Virpin kanssa taas treffattiin ja hyvän ruuan äärellä oli kiva vaihtaa kuulumiset. Vaikka kuukausi tai kaksikin kuluu välillä ettei tavata kuitenkin tuntuu kuin ei väliä olisi ollutkaan. Siis silleen kivasti jatketaan siitä mihin just jäätiin. Nepalilaista ruokaa oli tänään lautasella, hyvää lammasta.

Eilen LeaP kävi iltapäiväkaffella. Hän toi tullessaan todella herkulliset ja ihan oikeasti vadelmalta maistuvat marjapiiraat. Kiitos, namskis. Ja sain tekemänsä erikoisen pussukan, siinä on lokeroita moneen tarpeeseen. Tää on kyllä kans ihan oma rotunsa joka osaa tilkkutöitä tehdä. Ekassa kuvassa näkyykin pussukan takana Beatles-kotelo, joka on myös Lealta saatu. Siinä on puikonpäitä.


KIITOS, tästä tarvii kyll vähän funtsia mihin käyttöön olis parhain.

Ihania, aurinkoisia pakkastalvipäiviä kaikille! Päivän hauskin vitsi ja naurut antaa Mummo, kliks tuosta mun sivupalkista.
KS

4 kommenttia:

  1. Kiva tapahtuma varmaankin tuollaiselle Kalavalaihmiselle! Jaa, onhan minun silmälasit Kalevalan mallistoa. Lea on taitava pussukkamaakari!

    VastaaPoista
  2. Upeita nuo kalevalakorut. Minulla on kalevan lintu ja sydän- riipus. Yhteen aikaan ostin moniakin kalevalakoruja, mutta olen huono pitämään koruja. Suloinen tuo pussukka.

    VastaaPoista
  3. Hieno tapahtuma. Korumallisto on valtaisa. Itse pidän näistä uusimmista siroista malleista.

    VastaaPoista
  4. Oih,miten ihania Kalavala-koruja. Huivikin on kaunis. Voi Usko parkaa,kun noin pelästyi.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.