lauantai 9. syyskuuta 2017

Neuletapaaminen Ogelissa


Pitkästä aikaa menin bussilla niinpä näin uuden pysäkki-infotaulun. Kyllä nyt on selkeä,  aikataulustakin näkee ilman rillejä ja kartalta näkee missä olen ja minne tästä pääsen millä jne. Kerrankin uudistus on onnistunut. Kiitos HSL.

Menin siis Ogelin Lankamaailman tapaamiseen. Siellä olikin kolmessa pöydässä eri työskentelyä: Kalevala peittovirkkausta, kolmiohuivit ja "omat" työt sekä jo keväällä oli tälle päivälle sovittu "käsityönäyttely".
Mä olin valinnut neuleet ja tulostanut niihin 'tuotetiedot' ja lankavyötteet, siis tehnyt hyvät esivalmistelut.


Just joo, kutistui näyttely mun töihin ja nuoren naisen kahteen Stephen West huiviin ja toisen kirjoneulesukkiin. Siis ... kyllä mua vähän sapetti kun ei enempää ollut ja esillepanokin järkättiin vasta kun aloin ihmetellä mihin näitä laittais.


Paljon oli porukkaa, ei oikein kenenkään kanssa voinut mitään jutella, Sari oli tosi kiva tavata pitkästä aikaa.  Eli, ehkä taas vähään aikaan en mene, taitaa olla liian hälyinen tapahtuma mulle.
KS

1 kommentti:

  1. Minä kerran satuin menemään lankaostoksille neuletapaamisen aikaan ja aikamoinen pölinä siellä oli.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.