sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Arvonta on suoritettu

Arpanumeroita kertyi kaikkiaan 26. Sivua oli katsottu 113 kertaa, ehkä palkintoliinat eivät kiinnostaneet kun osanotto jäi vähäiseksi.
Monta hyvää hedelmäpussin avausniksiä tuli, printtaan ne lunttilapuksi ja kokeilen kaupassa. Kerron sitt mikä kontsti toimii.

TULOKSET OVAT TÄSSÄ:

Here are your random numbers:
9
25
1
Timestamp: 2013-11-10 19:11:44 UTC

 1 enkulin käsityöt, et ollut toivomusta laittanut niin saat vihreän Ditte II liinan.
2 Katju
3 LeaP
4 Mammutti
5 Sinikka
6 Marja-Leena
7 Sartsa
8 Eila
9 Lammas, toivoit Joululiinaa ja sen saat.
10 mutsi
11Sude
13 Maria
13 Koukkuhelmi
14 Anonyymi Tiina
15 Anonyymi Virpi.N.
16 Anonyymi  (anonyymi)
17 cesilia
18 Susi
19 eevamummo
20 Daisy
21 Anonyymi Anu
22 Saara
23 JossuP
24 Anonyymi AnnA
25 Anna Ishtiaq, toivoit valkoista Tovea, sen saat.
26 Anonyymi Leena




ONNITTELUT VOITTAJILLE  JA KIITOS KAIKILLE OSALLISTUNEILLE.

KS

12 kommenttia:

  1. Onnittelut voittajille, nuo liinat ovat aarteita - itselläni on jo niitä kaks.

    VastaaPoista
  2. IIIK MITEN IHANAA. VIHREÄ ON LEMPIVÄRINI. KIITOS JA HALAUKSET

    VastaaPoista
  3. Onnittelut kaikille liinan voittaneille :) Mähän sanoin ettei mua arpaonni suosi, mut on mua suosinut paljon suurempi onni, kun mulla on Kristiina sut ystävänä :) Ja oonhan mä sulta saanut jo monen monta liinaa ilman arvontaakin, kiitos niistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos kehuista. Ja ku sä oot jo joululiinalistallani niin ett jos oisit sattunut sen voittamaan niin olisin tehnyt kikkakolmosen ja laittanut jakoon neljännen palkinnon, heh.

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Siis joululiinalista;) Mun frendit saa tommosen joululiinan, jos ne on olleet kilttejä:)

      Poista
  5. Isot kiitokset, Kristiina! Kaikki nuo liinasi ovat upeita, mutta Tove on aivan spessu. Siitä ei tule mitään kahvipöydän koristetta villa Lankaan, vaan se pääsee kunniapaikalle. Itsestäni ei ole ikäpäivänä moista värkkäämään!

    Vielä kerran, kiitokset, kehut ja kumarrukset - kaikki suoraan sydämestä!

    VastaaPoista
  6. Ihan totta! WAU! Sellasella listalla mä oon mieluusti :D :D :D

    VastaaPoista
  7. Voi sentään, unohdin osallistua arvontaan, mutta onnea voittajille! Olin matkasta vielä pökerryksissä koko eilisen päivän, vaikka onneksemme ei ollut suurta myrskyä merellä.

    VastaaPoista
  8. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Minäkin olen ikionnellinen, koska minusta tulee kohta ihanan joululiinan uusi omistaja!

    VastaaPoista
  10. Onnittelut voittajille upeista liinoista!! Kutonen kääntysi vähän väärinpäin:) M-L

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.