lauantai 28. syyskuuta 2013

Brego-kämmekkäät

Viikko sitten sain Susilta ylläri-pylläri-paketin. Marmeladit ja DaCapot on syöty, Sinisestä levystä saattaa olla rivi jäljellä, Tumma suklaa on vielä korkkaamatta. Ja lanka on melkein kokonaan neulottu.
Uudessa takissani on 3/4-hihat ja tarvitsin pitkät kämmekkäät. Valitsin taas kerran Brego-mallin, monen monet olen sillä ohjeella tehny. Mä juutun samoihin ohjeisiin, mutta mitäs sitä hyväksi havaittua vaihtamaan;) Sopiihan sitä neuloa Tuulian lankaa Tuulian ohjeella.


Lanka: Knitlob´s Lair AHTI, 100 % villa, väri Aurinko
Puikot: sukkikset 3.5
Ohje: Brego (Ulla 03/07). Varret on pitkät, alapuolen joustin 1 kierretty oikein - 1 nurin. Päälipuoli kahdenkerroksen helmineuletta. Päättelyt i-cord.

Kiitos Susi langasta. Kivat kämmekkäät sain tehtyä mutta myös jämäkerän :( , niistähän mä oon yrittäny päästä eroon.
KS

19 kommenttia:

  1. Wou, kuinka ihanat ja hienot. Jos saisin aikaiseksi jotain noin hienoa, niin luulen, että neuloisin niistä tumput samantein. Minulla palelee aina niin kovasti sormet, että tumput on melkein paras vaihtoehto. Ihanat ja kauniinväriset ovat! M-L

    VastaaPoista
  2. Hienot! Noissa on jotakin hyvin tuttua. Hyvää viikonloppua!!!

    VastaaPoista
  3. Kauniit, malli ja lanka - kaikki.

    VastaaPoista
  4. Ihanat kämmekkäät! :) Kauniisti sopivat värit yhteen myös takissasi, kämmekkäissäsi ja laukussasi, tekisipä itsenikin heti mieli yhdistää johonkin violettia, keltaista ja punaista...

    VastaaPoista
  5. Hienot kämmekkäät kuin on myös uusi lila takkisi, pirteä yhdistelmä, hyvä sinä!

    VastaaPoista
  6. Hienot! Kivat kuviot ja kaunis väri!

    VastaaPoista
  7. Ihana malli JA väri!Sopii tosi hienosti takkisi kanssa:)

    VastaaPoista
  8. Luulin tuota pintaa kupliksi edellisessä postauksessasi mutta näähän on ihan muuta. Kauniit on, malliltaan ja väriltään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt selvis se kupliminen. Mä olin ihan pihalla mitä sä tarkoitit. Hah, mähän tuskin koskaan teen semmosta mallia mikä on nyt just pinnalla. Kupliksia oon nähnyt mut ei ne sytytä.

      Poista
  9. Ihanat värit, syksyn parasta väriterapiaa!

    VastaaPoista
  10. Lämpimän näköiset kämmekkäät ja kauniitkin.

    VastaaPoista
  11. Sinulla on pienet auringot aina mukanasi ♥

    VastaaPoista
  12. Sinulla on pienet auringot aina mukanasi ♥

    VastaaPoista
  13. Niille jämäkerille mille ei keksi käyttöä, olen vienyt lastentarhaan, ilolla on aina otettu vastaan, heillä on niin pienet askartelubudjetit. Brego kämmekkään on ihkut!

    VastaaPoista
  14. Mä jotenkin aavistelin, että teet tällä mallilla kämmekkäät tästä aurinkolangasta ;) Kivat niistä tulikin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.