torstai 16. helmikuuta 2012

Keramiikkakaupassa


Jueves
Pitkästä aikaa on tänään ollut oikein kaunis ja lämmin päivä. Lähdinpä ajelulle Calpeen päin ja löysin etsimäni keramiikkakaupan: Ceramicas Valles.

Oi oi ja voi voi!  N i i n  paljon kaikkea kaunista kippoa, kulhoa, kannua, kukka-astiaa ynnä muuta. Kaikenlaista olisin halunnut, ja ehkä tarvinnutkin, mutta enhän mä millään voi mitään kulhoja ja kannuja ostaa, milläs ne kotiin saisi? Toinen tylsä asia on se, että missä vaan kaupassa olen niin mieleen tulee "toi ois kiva sille, tää sopis just sille ja sille", siis toisille olis tavaraa tuoda vaikka minkälaista. Minkätakia lendekaan ei saa ottaa montaa laukkua;) Kamerassa on ehkä ollut taas joku nappula väärässä asennossa kun kuvissa on joko liikaa tai liian vähän valoa, vaan haitanneeko tuo.











Ostin mä sitt jotain ku sinne asti menin;)

 

Sieltä ajelin pitkälle sisämaahan, aina Parcent´iin asti, katsomaan joko ne mantelipuut olisivat kukassa. Ei, ei vielä. Matkalla oli aivan huikeita maisemia, korkealta olis nähnyt todella kauas mutta mä näin vain vilauksen minkä uskalsin katsoa.

Jalon´issa pysähdyin ja taas kerran luin muutaman ruokalistan mutta en mennytkään syömään. Kyllä se vaan niin on, että jos mä tänne joskus vielä tulen niin kaveri on saatava mukaan. Maantiepyöräilijöitä oli tänään aivan valtavasti liikkeellä, ryhmiä oli monenväristä. Ei niillä varmaan mikään kilpailu kuitenkaan ollut kun niin siellä ja täällä niitä ajeli.
KS 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.