torstai 19. lokakuuta 2006

Rikki mennyt




Rikkinäinen, risa, rikottu, mennyt rikki yms.

Taulu on ollut muutosta asti kaapissa. Nyt olisin sen laittanut taas seinälle mutta se putosi kädestä ja lasi meni rikki. Kuvassa oli jo rikkinäinen lasi niin nythän tämä olisi "täydellinen".


Kuinka rikki pitää mennä? Voiko rikkinänen tulla ehjäksi? Kauanko vielä?




Leike on Kirkko & Kaupunki -lehdestä, 22.6.05:

Rukous
Olen edessäsi ja rikki.
Kuka minä olen ja mitä varten?
Käsitys itsestäni on täysin hajonnut,
ote elämään irronnut, suunta kadonnut.
Sinä vaikenet ja ilma loppuu ympäriltäni.

Tämäkö on vastaus: "Pysy siinä, malta mielesi.
Uusi syntyy, kunhan kipu tekee sille tilaa.
Älä pelkää, sinä olet minun sylissäni.
Minä rakastan sinua. Minä näen sinut."



Kuinka rikki pitää mennä? Voiko rikkinänen tulla ehjäksi? Kauanko vielä?


KS



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.